Opis dokumentu księgowego
Wycena operacji w walucie
Oświadczenie o braku współfinansowania z BP i UE dla używanego Środka Trwałego
Oświadczenie dotyczące ewidencji księgowej
Oświadczenie o braku współfinansowania amortyzowanego Środka Trwałego
Wzór wniosku o wyrażenie zgody na dokonanie zmian w projekcie
Harmonogram płatności wersja do importu
Harmonogram płatności - instrukcja
Informacja z realizacji projektu B+R
Wzór oświadczenia dotyczącego amortyzacji leasingu
Wzór oświadczenia do PK Księgi przychodów i rozchodów
Wzór oświadczenia dotyczącego dofinansowania kosztów wynagrodzeń
Wzór oświadczenia dotyczącego opłacenia wszystkich składników wynagrodzenia
W przypadku niedostępności CST2021 Beneficjent zgłasza Instytucji Pośredniczącej o zaistniałym problemie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku potwierdzenia awarii CST2021 przez pracownika Instytucji Pośredniczącej proces rozliczania projektu oraz komunikowania z Instytucją Pośredniczącą odbywa się drogą pisemną. Wszelka korespondencja papierowa, aby została uznana za wiążącą, musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Beneficjenta. Niedostępność CST2021 nie zwalnia Beneficjenta z obowiązku składania wniosków o płatność w terminach określonych w Umowie o dofinansowanie oraz z sankcjami wynikającymi z niedotrzymania terminów w niej określonych. O usunięciu awarii CST2021 Instytucja Pośrednicząca informuje Beneficjenta na adres e-mail wskazany we wniosku o dofinansowanie, Beneficjent zaś zobowiązuje się uzupełnić dane w CST2021 w zakresie dokumentów przekazanych drogą pisemną w terminie 3 dni roboczych od otrzymania tej informacji.