Opis dokumentu księgowego

Wycena operacji w walucie

Oświadczenie o braku współfinansowania z BP i UE dla używanego Środka Trwałego

Oświadczenie dotyczące ewidencji księgowej

Oświadczenie o braku współfinansowania amortyzowanego Środka Trwałego

Wzór wniosku o wyrażenie zgody na dokonanie zmian w projekcie

Harmonogram płatności wersja do importu

Harmonogram płatności - instrukcja

Informacja z realizacji projektu B+R

Wzór oświadczenia dotyczącego amortyzacji leasingu

Wzór oświadczenia do PK Księgi przychodów i rozchodów 

Wzór oświadczenia dotyczącego dofinansowania kosztów wynagrodzeń 

Wzór oświadczenia dotyczącego opłacenia wszystkich składników wynagrodzenia

W przypadku niedostępności CST2021 Beneficjent zgłasza Instytucji Pośredniczącej o zaistniałym problemie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku potwierdzenia awarii CST2021 przez pracownika Instytucji Pośredniczącej proces rozliczania projektu oraz komunikowania z Instytucją Pośredniczącą odbywa się drogą pisemną. Wszelka korespondencja papierowa, aby została uznana za wiążącą, musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Beneficjenta. Niedostępność CST2021 nie zwalnia Beneficjenta z obowiązku składania wniosków o płatność w terminach określonych w Umowie o dofinansowanie oraz z sankcjami wynikającymi z niedotrzymania terminów w niej określonych. O usunięciu awarii CST2021 Instytucja Pośrednicząca informuje Beneficjenta na adres e-mail wskazany we wniosku o dofinansowanie, Beneficjent zaś zobowiązuje się uzupełnić dane w CST2021 w zakresie dokumentów przekazanych drogą pisemną w terminie 3 dni roboczych od otrzymania tej informacji.